الوا وود

طراحی خلاقانه  اجرای دقیق

دکوراسیون داخلی به سبک الوا وود

از یک مجموعه ساختمانی چه انتظاراتی را دارید؟ بازسازی، سیستم آشپزخانه، سیستم اداری و فرنیش. تمامی این موارد را با طراحی خلاقانه  و  بالاترین  دقت  اجرا کرده ایم.

دکوراسیون داخلی خانگی​

بازسازی،آشپزخانه، اتاق خواب، پارتیشن ثابت و موقت.

دکوراسیون داخلی اداری​

کفپوش و دیوارپوش، اجرای استندهای اداری، فرنیش اداری و ریاستی، لایتینگ و روشنایی.

آگاهی از مراحل پروژه​

آگاهی از مواد و متریال، شیوه ساخت و هدفگذاری پروژه

دکوراسیون داخلی خانگی و اداری

دکوراسیون داخلی خانگی​

به طور عمومی فضای داخلی خانه برای تغییر و تنوع محدودیت بسیاری دارد. از این رو، محدودیتها را با المانهای اصلی طراحی و اصول تناسبات به چالش میکشیم و در نهایت با بروز کردن برخی آیتمها مثل سیستم آشپزخانه، کفپوش و رنگ دیوار ها به فضای داخلی خانه هویتی جدید ارائه میدهیم. جابجایی تاسیسات سازه و المانهای شاخص بنا بسیاری از محدودیتهارا از بین میبرد. به طور کل در طراحی داخلی، اصول و تناسبات متاثرند از علایق و سلائق کاربر. الوا وود در تلاش است تا بهترین حالت را برای رفع نیاز کاربر ادغام نماید.

دکوراسیون داخلی اداری​

فضای داخلی اداری از محدودیت کمتری نسبت به فضای داخلی خانگی بهره می برد. اما اصلیترین فرایند در پروژه های اداری حفظ هویت و عنوان مجموعه متقاضی است. هویت برای مکاسب و ادارات، شاخص عملکرد آنهاست. الوا وود با خلاقیت در طراحی و آگاهی از این مهم همواره ساده ترین، عملکردی ترین و دقیقترین اجرا را برای این گروه از مشتریان ارائه داده است.

بیشتر بدانیم​

چه چیزی برای شما مشتریان می تواند ارزشمند باشد؟

آگاهی از مواد، متریال و فرایند ساخت.

کاربران وقتی از مراحل اجرای پروژه و متریال و شیوه های ساخت آگاهی داشته باشند میتوانند به خوبی بر روی پروژه خود نظارت داشته باشند و به بهترین خروجی دست پیدا کنند. ما در الوا وود در تلاش هستیم در کنار بهترین مشاوره، بیشترین آگاهی و اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.